Tryckta julkort

Fyra av mina bilder och en grafik valde jag till sist ut och lät trycka. Det var verkligen svårt attt veta hur många ex jag skulle våga mig på och redan efter några dagar visade det sig att jag varit väl feg... Jag har nämligen inte speciellt många kort kvar, vilket i och för sig är jättekul!

Något annat som är kul är att jag fått så positiv respons på min fiffiga och fina kuvertlösning. Korten ligger förpackade i en cellofanpåse och den påsen är tanken att man använder i stället för kuvert. På det viset gömmer man inte det fina kortet under resan till mottagaren.
Jag har varit i valet och kvalet om jag ska låta trycka fler julkort, men nu har jag bestämt att jag skippar det. Istället har jag börjat rita på en sommar kollektion och då ska jag bli lite modigare vad gäller antal... Jag kan redan nu avslöja att det blir en hel del blommor :-)

1 kommentar: